Most preko kanala rijeke Labe, sjecište vodenih puteva Magdeburg, Njemačka - 17 monumentalnih stupova ovog priobalnog mosta odlikuju se definiranim sidrenim pozicijama, osjenčanim fugama, jasno definiranim otvorima i geometrijom u obliku pramca broda. I ovdje se na gradilištu primjenjivala VARIO GT 24 zidna oplata koja je omogućila izvedbu izvanrednih betonskih površina.

Most preko kanala rijeke Labe
Magdeburg, Njemačka

  • najduži europski most preko kanala kao prometna veza između kanala Laba-Havel i sredozemnog kanala
  • konstrukcija: priobalni most; dužina 690 m, širina 34 m
  • konstrukcija: vodeni most; dužina 228 m

 

 

 

Lokacija
Kategorija projekta
Hidrogradnja
Klijent
Bilfinger Berger Bau AG
Dillinger Stahlbau GmbH
Bilfinger Berger, Schalungsbau Roxheim

Realizacija projekta

Proces realizacije projekta

Informacije o projektu

PERI sistemi u primjeni

Nađite naše stručne savjetnike u Vašoj blizini

Želite saznati više o našim sistemima oplata i skela ili koristiti naše usluge za projektiranje i realizaciju svog projekta?
Kontaktirajte nas – rado ćemo Vam pomoći.

Most preko kanala rijeke Labe, sjecište vodenih puteva Magdeburg, Njemačka - 17 monumentalnih stupova ovog priobalnog mosta odlikuju se definiranim sidrenim pozicijama, osjenčanim fugama, jasno definiranim otvorima i geometrijom u obliku pramca broda. I ovdje se na gradilištu primjenjivala VARIO GT 24 zidna oplata koja je omogućila izvedbu izvanrednih betonskih površina.
Most preko kanala rijeke Labe, sjecište vodenih puteva Magdeburg, Njemačka - 17 monumentalnih stupova ovog priobalnog mosta odlikuju se definiranim sidrenim pozicijama, osjenčanim fugama, jasno definiranim otvorima i geometrijom u obliku pramca broda. I ovdje se na gradilištu primjenjivala VARIO GT 24 zidna oplata koja je omogućila izvedbu izvanrednih betonskih površina.