You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.
Željeznički tunel Brajdica dio je rekonstrukcije željezničke pruge koja povezuje hrvatsku
željezničku mrežu s novim teretnim terminalom u luci Brajdica u Rijeci. Sam terminal
dijelom je izgrađen, a u tijeku su i radovi na peronima i kolosijecima.
Sam tunel Brajdica dvokolosječni je željeznički tunel dužine 300 m. Njegova posebnost jest ta što su kolosijeci denivelirani jedan u odnosu na drugoga, što uvjetuje specifičnu izvedbu i kolosijeka i same oplate tunelske AB obloge. Tunelska cijev unutarnjeg je polumjera gotove obloge r = 6,30 m, a ukupna visina samog tunela od podloge do tjemena obloge je 9,40 m.
Euro-asfalt d.o.o. Sarajevo, podružnica Zagreb
Izvođenje je predviđeno u 31 taktu dužine oko 10 m1, primjenom PERI rješenja za oplatu
i podupiranje oplate AB plašta tunela. Sama oplata plašta sastoji se od dva dijela:
1. Nosiva krletka oplate - VTC VARIOKIT krletka:
Nosiva krletka sastoji se od 12 nosivih okvira od RCS profila povezanih u nosivu cjelinu.
Za podizanje, spuštanje i premještanje krletke oplate koristi se VTC sistem s hidrauličkim
cilindrima (ukupno 6 komada) i s kotačima za premještanje krletke na željezničkim šinama.
Dodatno spuštanje i reguliranje samog nosivog okvira riješeno je primjenom PERI klinova
za upuštanje.
2. Oplata plašta - VARIO GT24 oplatni sistem:
Oplata plašta izvedena je od VARIO GT24 sistema. U poprečnom smjeru sastoji se od
9 zasebnih segmenata, a u uzdužnom smjeru od po 3 segmenta. Kompletne oplatne
elemente zajedno s CNC obrađenim remenatama za geometriju izradila je tvrtka PERI
oplate i skele d.o.o. te su gotovi isporučeni na gradilište.
Uz oplatu plašta velikog tunela u tijeku je i projektiranje oplate manjeg jednokolosječnog
tunela u sklopu istog projekta, a ujedno su za isti projekt isporučene radne skele za po-
stavljanje armature i hidroizolacije izvedene od PERI UP Rosett skele.